SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pernod Ricard po raz pierwszy reklamuje się jako grupa w kampanii „Be A Convivialist!"

Grupa Pernod Ricard, producent win i napojów alkoholowych, rozpoczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną. Działania pod hasłem „Be A Convivialist!" promują wartości serdecznej atmosfery budowanej w swoim otoczeniu.

Na potrzeby kampanii przygotowano 10-minutowy film, opowiadający o idei conviviality – wartości tworzenia serdecznej atmosfery, gościnności, towarzyskości, ciepła i radość płynących z chwil spędzonych z bliskimi. Materiał prezentuje historie 12 osób z całego świata, które wierzą w wartość conviviality.

Film zatytułowany „The Power of Conviviality” zrealizowało studio Elephant At Work.

Pernod Ricard i Vice

Grupa Pernod Ricard nawiązała ponadto współpracę z platformą Vice, dzięki której powstanie seria reportaży z całego świata. Będą pzy nich pracować także dziennikarka Laurence Cornet i fotograf Stéphane Lavoué, znanego z prac dla „The New York Times”, brytyjskiego „The Times”, a także „Le Figaro” i „Le Monde”.

Dokument pokaże ambasadorów conviviality z Irlandii, Kolumbii, Włoch czy Chin.

Ponadto, we współpracy z OpinionWay, Grupa Pernod Ricard przeprowadziła badania wśród 11 487 respondentów z Francji, Hiszpanii, Włoch, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Indii, Chin, RPA, Brazylii i Meksyku. Ich celem była ocena idei conviviality.

Portfolio Grupy Pernod Ricard obejmuje wódkę Absolut, pastis Ricard, szkockie whisky Ballantines ’s, Chivas Regal, Royal Salute i Glenlivet, irlandzką whiskey Jameson, koniak Martell, rum Havana Club, gin Beefeater, likier Malibu, szampany Mumm i Perrier-Jouët, a także wina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Kenwood.

Korporacja działa poprzez sześć spółek - Właścicieli Marek (tzw. Brand Companies), zarządzających globalnie markami i produkcją, a także poprzez 86 firm dystrybucyjnych odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing na rynkach lokalnych (tzw. Market Companies), utworzonych na każdym kluczowym rynku.

Dołącz do dyskusji: Pernod Ricard po raz pierwszy reklamuje się jako grupa w kampanii „Be A Convivialist!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl