'Pełen Komfort' agencji Just
Just z nowymi właścicielami sieci Komfort - funduszem EnterpriseInvestors - realizuje kolejną kampanię. Hasłem jest "PełenKomfort".
Jak podaje agencja zmiana własnościowa firmy była przyczynkiemdo radykalnej zmiany strategii komunikacji i wizerunku markiKomfort. Jej pierwszym zwiastunem była letnia kampaniawizerunkowa.
Z początkiem listopada ruszyła kolejna fala tegorocznejkampanii. 30 i 15 sekundowe spoty jesiennej edycji mają terazpodkreślić wielkość sieci sklepów Komfort na terenie Polski.Tradycyjnie już kampanii towarzyszą billboardy i materiały POS.
Nowym elementem komunikacji jest natomiast katalog, którywłaśnie ukazał się w sklepach i zawiera najnowszą część ofertyKomfortu, czyli kolekcję jesień - zima 2007/2008. Katalog, opróczproduktów, prezentuje inspiracje do aranżacji wnętrz orazprzedstawia całą gamę usług około sprzedażowych, jakie oferuje siećsklepów Komfort.
Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: 'Pełen Komfort' agencji Just