SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znany serwis streamingowy będzie sprzedawał przedmioty podczas seriali

Fani serialu „Below Deck Mediterranean” będą mogli za pośrednictwem aplikacji serwisu streamingowego Peacock kupić przedmioty używane w produkcji. Stanie się to możliwe dzięki umowie między właścicielem platformy NBCUniversal i siecią hipermarketów Walmart. 

Widzowie będą mogli przeglądać produkty znane z sieci Walmart, używane przez serialowych członków załogi statku i gości – od nakryć stołowych po naczynia kuchenne i elementy wystroju jachtu. Odcinki z tymi przedmiotami zostaną udostępnione 7 listopada, 5 grudnia i 12 grudnia. Subskrybent Peacock będzie mógł za pośrednictwem strzałki na pilocie przeglądać rzeczy występujące w poszczególnych scenach. Jeśli któraś mu się spodoba, wystarczy zeskanowanie kodu QR i dokonanie płatności na stronie internetowej walmart.com.

- Klienci Walmart znajdują inspirację wszędzie, także w swoich ulubionych programach telewizyjnych. Dlatego zawsze szukamy innowacyjnych sposobów na skrócenie dystansu między inspiracją a możliwością zakupu – powiedział William White, dyrektor ds. marketingu w Walmart US. - Wiemy, że niektóre z najbardziej lubianych programów telewizyjnych naszych klientów są obecnie dostępne na antenie kanału Bravo - dodał. Bravo to działający w USA kanał NBCUniversal, z którego treści są dostępne na Peacock.

Zastosowano sztuczną inteligencję

W aplikacji zastosowano rozwiązanie Must ShopTV Ad Innovation firmy NBCUniversal i sklep internetowy Walmart, obsługiwany przez KERV Interactive. Must ShopTV wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji do identyfikacji obiektów w poszczególnych scenach produkcji, umożliwiając widzom ich kupowanie. Jeśli serialowy kucharz poda kolację na talerzach, które spodobają się widzowi, to będzie można łatwo je zamówić przez aplikację serwisu streamingowego.

- Przez wiele lat widzowie musieli długo szukać w internecie produktów podobnych do tych, które widzieli w filmach czy serialach. Teraz, dzięki Must ShopTV i Walmart jako naszemu partnerowi, fani Bravo mogą łatwo znaleźć przedmioty z produkcji, które kochają - powiedział Josh Feldman, globalny dyrektor ds. marketingu w dziale reklamy i partnerstwa NBCUniversal.

Niespełna rok temu agencja mobilna Insbay, dzięki której można przeglądać i kupować treści reklamowane w programach telewizyjnych, rozpoczęła współpracę z Canal+. Dotyczy ona programów znanych z Canal+ Domo, poświęconych urządzaniu i remontowaniu domów. Za pośrednictwem aplikacji można było też nabyć produkty znane z programów MTV, Tele5 i kolumbijskiej telewizji Caracol, która pokazuje m.in. telenowele.

Peacock z dużą stratą

Działający w Stanach Zjednoczonych serwis streamingowy Peacock pozyskał w III kwartale 2023 roku 4 mln płatnych subskrybentów. Nie poprawiło to jednak znacząco wyników finansowych platformy. Odnotowała stratę w wysokości 565 mln dol., choć jej przychody wzrosły o 64 proc.

Przychody Peacock, należącego do NBCUniversal (część Comcast Corporation) wyniosły 830 mln dol. W analogicznym okresie 2022 roku było to 506 mln dol. Wówczas strata wyniosła 614 mln dol, a baza abonencka poszerzyła się o 2 mln osób. Obecnie dzięki pozyskanym 4 mln dodatkowych subskrybentów, firma ma ich w USA 28 mln.

Dołącz do dyskusji: Znany serwis streamingowy będzie sprzedawał przedmioty podczas seriali

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżon LENNOn
Proszę Państwa, witamy w TECHNOFEUDALIZMIE.
0 0
odpowiedź
User
Słabe to
Znowu tytuł w formie clickbaitu (brak w tytule nazwy serwisu i kluczowej informacji, iż chodzi o USA a nie Polskę).
1 0
odpowiedź