SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Wilczak w ostatniej odsłonie kampanii chipsów Lay’s (wideo)

Rozpoczyna się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek zwycięskiego smaku chipsów - Lays’ Kabanostrrre. Jest to ostatni etap kampanii towarzyszącej konkursowi Lays’ "Wymyśl Nowy Smak". Przygotowały ją firmy BBDO i Media Direction OMD.

Latem 2010 roku firma Frito Lay Poland oddała inicjatywę stworzenia nowych smaków chipsów w ręce samych konsumentów, którzy przez prawie trzy miesiące przysyłali swoje propozycje smaków. Ich efektem był wybór czterech z nich: Htipiti, Kabanostrrre, Krewetki po tajsku i Niezłe Ziółko. Wygrały Kabanostrrre - chipsy o smaku tradycyjnie, dobrze przyprawionego kabanosa, wymyślone przez Angelikę Kużel z Grudziądza.

7 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie zwycięskiego smaku na rynek. 30 sekundowy spot z udziałem Pawła Wilczaka emitowany będzie w TVN, TVN7, Polsacie, Polsacie2, Polsat News, Polsat Cafe, TV4, Discovery, kanałach tematycznych z pakietu AtMedia, 4FunTV, RebelTV. Ponadto będzie realizowana kampania na www.lays.pl i Facebooku. Kampania potrwa do 17 sierpnia.


Za kreację odpowiada agencja BBDO, zakup mediów Media Direction OMD a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.

Dołącz do dyskusji: Paweł Wilczak w ostatniej odsłonie kampanii chipsów Lay’s (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl