Paweł Wieczorek i Marcelina Szumer tworzą agencję Pably
Paweł Wieczorek, wieloletni redaktor "Przekroju" i szef działu Wydarzenia tygodnika, uruchomił firmę doradztwa media relations Pably. Do współpracy zaprosił Marcelinę Szumer - dziennikarkę "Metra", "Przekroju" i "Bluszcza".
"Pably - Redakcja Licznych Talentów i Dobrych Tekstów" będzie się zajmować kreowaniem stategii medialnych dla firm i organizacji. Ma im doradzać, jak nawiązywać oraz podtrzymywać dobre i zarazem skuteczne kontakty z mediami.
Firma, obecne w internecie pod adresem www.pably.pl, ma też organizować szkolenia oraz warsztaty z obszaru dziennikarstwa prasowego i internetowego. Pably będzie ponadto produkować kontent na zamówienie.
Paweł Wieczorek w latach 1998-2002 był dziennikarzem oraz redaktorem w "Gazecie Wyborczej" i "Gazecie Stołecznej". Od 2003 roku pracował w "Przekroju" jako redaktor, potem szef działu Wydarzenia. Zrezygnował z funkcji w marcu tego roku i zajął się organizacją firmy.
Marcelina Szumer pracowała jako dziennikarz w dzienniku "Metro", ostatnio pisała do "Przekroju" i miesięcznika "Bluszcz" oraz "Press". Jest także andragogiem (specjalista pedagogiki dorosłych), autorką programów dydaktycznych dla wyższych uczelni. W Pably odpowiada m.in. za metodykę szkoleń.
Wkrótce zespół Pably ma powiększyć się o kolejne osoby z doświadczeniem w mediach.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wieczorek i Marcelina Szumer tworzą agencję Pably