Paul McCartney reklamuje w Polsce głośniki JBL (wideo)
Na outdoorze i w prasie rozpoczęła się kampania reklamowa głośników i stacji dokującej JBL. To część globalnej akcji promującej ta urządzenia, której twarzą jest Paul McCartney.
Kampania marki JBL przebiega pod hasłem „Hear the truth”. W akcji reklamowane są głośniki JBL Studio 5 i stacja dokująca do iPoda JBL on Beat.
W Polsce działania są prowadzone na outdoorze (nośniki w kilkunastumiastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Olsztynie, Katowicach i Trójmieście) oraz prasie branżowej (m.in. w "Hi Fi i Muzyka", "Hi Fi Choice"). Na outdoorze potrwają do końca października, a w prasie do końca roku. Adaptacją reklam na polski rynek zajął się Harman Marketing Department, zakupem i planowaniem dział marketingu dystrybutora JBL w Polsce, a działania media relations prowadzi agencja Media Kobiet.
Globalnie kampania - oparta na wizerunku Paula McCartneya - zaczęła się już na początku br., przy okazji transmisji rozdania nagród Grammy.
Reklama telewizyjna pokazuje rolę głośników JBL w życiu muzyka na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.
Dołącz do dyskusji: Paul McCartney reklamuje w Polsce głośniki JBL (wideo)
jeśli kampania skierowana jest do rówieśników pana macca to w naszym kraju trafi w nicość...