Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”
Polska marka modowa Patrizia Aryton rusza z drugą odsłoną kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. Ambicje oraz zaangażowanie w sprawy społeczne były kluczem przy wyborze nowych ambasadorek do projektu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/jesteśidealnakiedyjesteśsobą-wiosna202.jpg)
Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń do drugiej edycji „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” wyłoniono 10 sylwetek pań, których historie będą przybliżane przez markę swoim klientkom w nadchodzących miesiącach. W materiałach i drugiej kampanii na 2021 rok marka opowiada nie tylko o sile kobiet, ale też o spełnionych marzeniach, miłości, potrzebie akceptacji czy szeroko pojętej kobiecości.
Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton oraz pojawią się w salonach firmowych na terenie kraju.
Projekt polskiej marki Patrizia Aryton pt. „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” kolejny raz łączy kobiety, które dzielą się z Polkami swoimi doświadczeniami. Firma, która świadomie zrezygnowała z kampanii z udziałem modelek, stawia na autentyczne historie opowiedziane przez nietuzinkowe bohaterki.
- Ten projekt to wymiana doświadczeń, wzajemna nauka oraz ogromny szacunek. Przy każdym spotkaniu z bohaterkami doceniam ich szczerość i zaangażowanie. Ich pełne emocji historie są dla mnie niezwykle ważne i cieszę się, że dzięki marce możemy je przekazać szerszej publiczności. Poprzez wywiady, rozmowy chcemy przekazać wartości, z którymi się identyfikujemy i wspieramy całym sercem - mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna Patrizia Aryton.
Autentyczne bohaterki promują markę Patrizia Aryton
Do wiosennej odsłony kampanii "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" nieprzypadkowo zostały wybrane stylizacje oparte na dwóch kolorach.
Zestawy ubrań w naturalnej kolorystyce przypominające włoskie cappuccino z kofeiną, która tak samo jak każda historia bohaterek pobudza do działania i poprawia nastrój. Odcienie brązu w połączeniu z bielą podkreślają szlachetny charakter pozujących pań.
Ten pierwszy opisywany jest jako kolor osób porządnych, niewyrachowanych i solidnych, co idealnie odzwierciedla życiorysy bohaterek akcji. Delikatna biel w symbolice uznawana jest za nowy początek, ale to także świadectwo transparentnych działań na rzecz społeczeństwa, którymi mogą pochwalić się wybrane panie.
Mając na uwadze rozpoczęte przez dyrektor kreatywną Patrycję Cierocką-Szumichorę zmiany w firmie, nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 marki Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Tak samo jak w przypadku sezonu jesienno-zimowego wszystkie tkaniny były skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale też procesów pozyskiwania oraz całej produkcji.
foto
W kolekcji nie brakuje klasycznych garniturów w letnich odsłonach i kolorach, sukienek w oryginalne printy czy funkcjonalnych kombinezonów, które zbierają coraz większe grono wielbicielek. Uzupełnieniem stylowych propozycji są wygodne dresy w eleganckiej odsłonie, które w ostatnim okresie stały się alternatywą dla sztywnych uniformów. W połączeniu z jedwabną koszulą lub bluzką z lnianą marynarką stanowią nowoczesną interpretację dla dresscodu biznesowego.
![](PatriziaAryton-jestesidealna-150.png)
Kolekcja wiosna-lato 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”