„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
W trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 188 038 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku była ona niższa o 20,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 20,12 proc. i średni wynik na poziomie 164 712 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,25 proc. do 103 505 egz.
Oczko niżej znalazła się „Gala” (Grupa Burda), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni wynik jednak zmalał o 8,06 proc. do 77 733 egz.
Stawkę uzupełnia „Flesz” (Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 77 342 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,16 proc. Tytuł ten spadł z miejsca czwartego.
ZKDP | I-III kwartał | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 272 521 | 188 105 | 188 038 | 336 357 | 236 273 | 236 206 | -20,39% |
Show | 255 960 | 164 719 | 164 712 | 310 863 | 206 206 | 206 206 | -20,12% |
Viva | 154 589 | 113 851 | 103 505 | 204 219 | 126 985 | 126 615 | -18,25% |
Gala | 151 420 | 78 011 | 77 733 | 160 579 | 84 721 | 84 545 | -8,06% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 121 323 | 91 970 | 76 839 | 171 696 | 108 298 | 105 488 | -27,16% |
We wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 172 719 egz., po spadku o 17,65 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (166 855 egz., w dół o 7,62 proc.), a podium uzupełnia „Viva!” (84 324 egz., - 15,83 proc.). Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - było to 23,04 proc. do 73 218 egz.
ZKDP | wrzesień | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 245 665 | 172 786 | 172 719 | 316 221 | 209 815 | 209 748 | -17,65% |
Show | 247 438 | 166 855 | 166 855 | 287 464 | 180 610 | 180 610 | -7,62% |
Viva | 120 762 | 94 453 | 84 324 | 165 162 | 102 232 | 100 185 | -15,83% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 110 334 | 88 892 | 73 218 | 163 052 | 110 667 | 95 139 | -23,04% |
Gala | 115 945 | 51 976 | 51 706 | 125 539 | 60 472 | 60 202 | -14,11% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku