'Party' liderem i zyskał najwięcej, 'Show' na drugim miejscu
Liderem sprzedaży wśród pism z segmentu people był w październikuur. dwutygodnik "Party. Życie Gwiazd", który zyskał też najwięcej wujęciu rocznym. Drugie miejsce zajął wprowadzony na rynek wewrześniu ub. r. "Show". Na czele tytułów yellow tradycyjnie "Życiena Gorąco".
Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) wpaździerniku ur. wyniosła 522 224 egz., czyli o 38 proc. więcej niżw październiku 2007 roku, gdy tytuł debiutował na rynku - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik"Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w październiku ur.wyniosła 499 400 egz. (pismo ukazuje się od końca września2008.r.)
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jakojedyna zanotowała spadek w segmencie i w październiku ub.r.sprzedała 191 207 egz., czyli aż o 9 proc. mniej niż rok wcześniej.Czwarta była "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem napoziomie 102 265 egz. (wzrost o 8 proc.)
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Party ŻycieGwiazd | 522 224 | 378 321 |
Show | 499 400 | - |
Viva | 191 207 | 209 482 |
Gala* | 102 265 | 94 965 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca, najwięcej w październiku ub.r. zyskał magazyn "Show", którego sprzedaż w porównaniu do wrześniaub.r. wzrosła o 11 proc. W tym ujęciu wzrosła też sprzedaż "Party"(o 4 proc.), a straciły "Viva!" i "Gala" (odpowiednio 2 proc. i 16proc.).
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Party ŻycieGwiazd | 522 224 | 502 981 |
Show | 499 400 | 448 881 |
Viva | 191 207 | 195 607 |
Gala* | 102 265 | 121 315 |
Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydajeWydawnictwo Bauer) w październiku ub. r. odnotowały spadeksprzedaży ogółem w porównaniu do października 2007 roku (zwyjątkiem "Na Żywo", które nie ukazywało się rok temu).
Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się wilości wynoszącej 659 684 egz., czyli o 13 proc. niższej niż rokwcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał wpaździerniku ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 325 038 egz.(spadek o 10 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", któraznalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 297 865 egz., o 18 proc.mniej niż rok wcześniej).
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 659 684 | 762 525 |
Twoje Imperium | 325 038 | 362 335 |
Rewia | 297 865 | 363 907 |
Świat &Ludzie | 220 549 | 239 351 |
Na Żywo | 192 317 | - |
Porównując dane z października 2008 roku do danych zpoprzedniego miesiąca można zauważyć, że spadki sprzedażyzanotowały wszystkie tytuły z segmentu yellow, a najwięcej straciło"Twojego Imperium".
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 659 684 | 709 444 |
Twoje Imperium | 325 038 | 365 685 |
Rewia | 297 865 | 316 339 |
Świat &Ludzie | 220 549 | 231 007 |
Na Żywo | 192 317 | 204 021 |
Dołącz do dyskusji: 'Party' liderem i zyskał najwięcej, 'Show' na drugim miejscu