Papa John’s przekonuje, że „zima jest lepsza, gdy jest pizza”
Amerykańska sieć pizzerii Papa John’s rozpoczęła kampanię reklamową promującą sezonowe nowości - pizze górską oraz zimowe ciastka z lukrem i sosem wiśniowym. Akcja prowadzona jest pod hasłem „zima jest lepsza, gdy jest pizza”.
W kampanii „Zima jest lepsza, gdy jest pizza” sieć Papa John’s zachęca do dzielenia się radością z bliskimi, wspólnego świętowania i cieszenia się zbliżającą się zimą. Akcja promuje zimowe menu marki, w tym pizzę góralską tradycyjnym wędzonym serem góralskim, sosem crème fraiche i żurawiną i ciastka z lukrem i sosem wiśniowym.
Reklamy zamieszczono na citylightach i billboardach w przestrzeni miejskiej Warszawy. Działania w digitalu obejmą social media marki (Facebook, Instagram), w których koncentrować się będą na reklamach i konkursach skierowanych do fanów marki oraz kampanię display.
Za adaptację materiałów globalnych odpowiada agencja Foodoo, za planowanie i zakup mediów - wewnętrzny dział marketingu sieci w Polsce.
Amerykańska sieć pizzerii Papa John’s działa w Polsce od grudnia ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: Papa John’s przekonuje, że „zima jest lepsza, gdy jest pizza”