Pakiet Max TV - wspólna oferta reklamowa „Gazety Wyborczej” i „Super Expressu”
Agora i ZPR Media wprowadziły pakiet reklamowy Max TV łączący oferty reklamowe dwóch dodatków telewizyjnych obu wydawnictw: „Gazety Telewizyjnej” i „Magazynu Super Express TV”.
Pakiet Max TV został przygotowany przez dział sprzedaży marek prasowych Agory oraz biuro reklamy "Super Expressu" i jest sprzedawany przez obydwa biura. Całostronicowa reklama full page w ramach oferty kosztuje 27 tys. zł, co daje rabat na poziomie 73 proc. względem cen reklam zamieszczanych w obu tytułach oddzielnie.
Jak podano w komunikacie, pakiet pozwala reklamodawcom dotrzeć ze swoim przekazem do atrakcyjnej grupy czytelników - osób w najbardziej aktywnej fazie życia, o wysokich dochodach, w dużej części - mieszkańców miast. - Oferta Max TV zapewnia atrakcyjną cenę i szeroki zasięg - dodaje Agata Staniszewska, rzecznik prasowa Agory.
„Gazeta Telewizyjna” jest dodatkiem do „Gazety Wyborczej”, a „Magazyn Super Express TV” do „Super Expressu”. Obie wkładki ukazują się wraz z tymi dziennikami w piątki. Łączna średnia sprzedaż ogółem wydań obu gazet z dodatkami telewizyjnymi wyniosła w okresie od stycznia do listopad ub.r. 506 475 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Pakiet Max TV - wspólna oferta reklamowa „Gazety Wyborczej” i „Super Expressu”