PAIH ogłasza konkurs na logo udziału Polski w EXPO w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza agencje do składania ofert na stworzenie logo i identyfikacji wizualnej w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO w Dubaju w 2020 roku oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski.
Wybrana agencja będzie miała za zadanie stworzyć projekt logo oraz projekt identyfikacji wizualnej udziału Polski w wystawie EXPO Dubaj 2020.
Zajmie się także opracowaniem systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski na tym wydarzeniu czyli intuicyjnych, czytelnych i zrozumiałych kierunkowskazów.
System informacji wizualnej ma być spójny estetycznie i wizualnie z architekturą oraz wizją Pawilonu Polski.
Na identyfikację wizualną składać się mają: księga znaków, wzory papieru firmowego, system informacji wizualnej (way-finding) oraz księga informacji wizualnej w pawilonie Polski.
- W projekcie logo oraz systemu identyfikacji wizualnej powinny znaleźć odzwierciedlenie trzy kluczowe inspiracje: tematyka EXPO Dubaj 2020, skoncentrowana wokół tematu „Łącząc umysły, tworzymy przyszłość” wraz z wytycznymi Organizatora, przyjęta przez Radę Ministrów Koncepcja Programowa Udziału Polski w EXPO Dubaj 2020 oraz projekt architektoniczny i scenariusz ekspozycji - mówi Monika Dyląg-Sajór, koordynator projektu EXPO Dubaj 2020 w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów jakościowych (70 proc.) oraz ceny (30 proc.).
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 13 maja br.
Dołącz do dyskusji: PAIH ogłasza konkurs na logo udziału Polski w EXPO w Dubaju