„Oszczędzaj czas lub energię” w kampanii pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa pralek Bosch z systemem VarioPerfect (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Oszczędzaj czas lub energię”, przygotowały i realizują firmy PrimeMovers, OMD, ACR Media House i 3M Projekt.
Kampania pralek Bosch podkreśla, że dzięki systemowi VarioPerfect pozwalają one albo wyprać ubrania bardzo szybko (opcja TimePerfect daje oszczędność do 65 proc. czasu), albo oszczędnie i w sposób przyjazny środowisku (opcja EcoPerfect oznacza o 50 proc. mniejsze zużycie energii).
W ramach akcji do końca listopada przy zakupie wybranego modelu pralki Bosch otrzymuje się zwrot 200 zł w postaci karty podarunkowej.
Działania reklamowe obejmują telewizję (spot będzie emitowany do 21 października w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internet (Allegro.pl, serwisy kobiece takie jak Kobieta.wp.pl czy Kafeteria.pl, serwisy tematyczne, porównywarki), prasę (30 magazynów kobiecych, lifestylowych, parentingowych i podróżniczych) oraz punkty sprzedaży (ulotki, naklejki na pralkach).
Spot telewizyjny przygotowała agencja PrimeMovers, a materiały POS - agencja 3M Projekt. Za działania w internecie odpowiada agencja ACR Media House, a za planowanie i zakup powierzchni reklamowych w prasie - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Oszczędzaj czas lub energię” w kampanii pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)