Orange jako sponsor Euro 2016 zapewni obsługę telekomunikacyjną turnieju
Orange został globalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw Euro 2016, będzie też oficjalnym dostawcą usług telekomunikacyjnych na imprezie. Operator zapewni wszystkie połączenia stacjonarne i mobilne na 10 stadionach we Francji.
W komunikacie Orange informuje, że w ramach partnerstwa z UEFA będzie odpowiedzialne za dostarczanie sygnału z meczów Euro 2016 dla wszystkich nadawców oraz kibiców. W trakcie turnieju funkcjonować ma ok. 25 tys. punktów dostępowych do sieci uruchomionych przez Orange.
Operator ujawnia, że do obsługi Euro 2016, które odbędzie się pomiędzy 10 czerwca a 10 lipca br. zostanie przydzielonych ponad 800 inżynierów i specjalistów Orange.
- Euro 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej - podkreśla w komunikacie Beatrice Mandine, wiceprezes ds. komunikacji i marki Orange. - Jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi - Francji - w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie.
W Polsce Orange przez wiele lat był głównym sponsorem naszej reprezentacji piłkarskiej, współpracę zakończył w połowie ub.r. W trzecim kwartale br. Orange Polska odnotował spadek przychodów i zysku netto przy rosnącej liczbie abonentów i użytkowników mobilnego internetu (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Orange jako sponsor Euro 2016 zapewni obsługę telekomunikacyjną turnieju