Optegra z kampanią „Przejdź na sokoli wzrok"
Pod hasłem „Wkurzają cię okulary? - Przejdź na sokoli wzrok” ruszyła kampania sieci klinik chirurgii okulistycznej Optegra. Akcję przygotowały agencje Brave Brain i BWPR.
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej ma być podniesienie świadomości zdrowotnej pacjentów w zakresie nowoczesnych metod korekcji wzroku. Działania skierowane są osób noszących okulary korekcyjne lub soczewki kontaktowe, które chcą się pozbyć wady wzroku.
Akcja obejmuje reklamy w portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz w radiu i prasie. Komunikację uzupełnią aktywności public relations.
Media tradycyjne, online i social media zakupiła agencja Brave Brain. Za działania PR odpowiada agencja BWPR.
Dołącz do dyskusji: Optegra z kampanią „Przejdź na sokoli wzrok"