OneDayMore wprowadza nowy logotyp
OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył logotyp. To pierwsza zmiana od momentu powstania firmy w 2017 roku. Zmiana logotypu ma służyć unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki.
Obecny projekt jest modyfikacją dotychczasowego symbolu firmowego. Nadal mocno nawiązuje do logotypu, który obowiązywał od początku założenia firmy.
Zmiana polega na uproszczeniu formy graficznej, by całość stała się bardziej minimalistyczna, czytelna i jeszcze lepiej dostosowana do cyfrowych kanałów komunikacji.
Aktualnie trwają także prace nad wdrażaniem nowego systemu identyfikacji graficznej opakowań tub musli, owsianek i granol. Rebranding produktów rozpocznie się jesienią i będzie następował stopniowo.
Wprowadzane przez OneDayMore zmiany, w zakresie identyfikacji marki, mają za zadanie wspierać pozycjonowanie firmy mieszczące się w jej manifeście – „pomagać konsumentom i inspirować ich do dbania o lepsze i bardziej zrównoważone odżywianie, poprzez pyszne, zdrowe i proste w przygotowaniu produkty”.
- Odświeżenie brandu to naturalny etap rozwoju identyfikacji wizualnej naszej firmy. Prowadzimy intensywne prace nad rozszerzaniem asortymentu, dlatego zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny dla konsumenta, nowoczesny sposób, dostosowany do współczesnych standardów komunikacyjnych. Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek OneDayMore jako marki, która przypomina to, co naprawdę ważne - smak, zdrowie, prostota - mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Dołącz do dyskusji: OneDayMore wprowadza nowy logotyp