SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OneDayMore wprowadza nowy logotyp

 OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył  logotyp. To pierwsza zmiana od momentu powstania firmy w 2017 roku. Zmiana logotypu ma służyć unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki.

Obecny  projekt jest modyfikacją dotychczasowego symbolu firmowego. Nadal mocno nawiązuje do logotypu, który obowiązywał od  początku założenia firmy.

Zmiana polega na uproszczeniu formy graficznej, by całość stała się bardziej minimalistyczna, czytelna i  jeszcze  lepiej  dostosowana  do  cyfrowych kanałów komunikacji.

Aktualnie trwają także prace nad  wdrażaniem nowego systemu identyfikacji graficznej opakowań tub musli, owsianek i granol.  Rebranding produktów rozpocznie się jesienią i będzie następował stopniowo.

Wprowadzane przez OneDayMore zmiany, w zakresie identyfikacji marki, mają  za zadanie wspierać pozycjonowanie firmy mieszczące się w jej manifeście  –  „pomagać konsumentom i inspirować ich do dbania o lepsze i bardziej zrównoważone odżywianie, poprzez pyszne, zdrowe i proste w przygotowaniu produkty”. 

-  Odświeżenie brandu  to  naturalny  etap  rozwoju  identyfikacji  wizualnej  naszej  firmy. Prowadzimy intensywne prace nad  rozszerzaniem  asortymentu,  dlatego  zależy nam na tym, aby portfolio naszej  marki  było  przedstawiane  w  atrakcyjny  dla  konsumenta, nowoczesny sposób, dostosowany  do współczesnych standardów  komunikacyjnych.  Nowy logotyp  ma  wzmocnić  wizerunek  OneDayMore jako marki, która  przypomina  to,  co naprawdę ważne - smak, zdrowie, prostota - mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
 
 

Dołącz do dyskusji: OneDayMore wprowadza nowy logotyp

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl