Carlsberg z nową wersją piwa Okocim - Polskie Ale
Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowość w ofercie marki Okocim - piwo górnej fermentacji Okocim Polskie Ale. Wesprze je kampanią przygotowaną przez agencje Upside i PHD Media Direction.
Okocimskie Polskie Ale to piwo górnej fermentacji, warzone na bazie czterech słodów - pilzneńskiego, „Pale Ale”, karmelowego i monachijskiego oraz chmielu goryczkowego i amerykańskiego aromatycznego chmielu Cascade.
- Świat piwa dzieli się na dwie kategorie - Lagery i Ale. Na naszym rynku zdecydowanie dominują te pierwsze - jasne pełne. Z kolei Ale to przedstawiciel piw górnej fermentacji - najstarszych piw na świecie, znanych w zasadzie od początków piwowarstwa i popularnych w wielu krajach - mówi Paweł Zych, piwowar z Okocimia. - Nasze Polskie Ale to doskonała alternatywa dla Lagerów. Ma orzeźwiający smak, zbalansowany aromat i przyjemną bursztynową barwę. Mamy nadzieję, że okocimski Ale zyska wielu fanów, również pośród osób, które do tej pory niechętnie sięgały po piwa górnej fermentacji.
Okocim Polskie Ale ma ekstrakt 12 proc. i zawartość alkoholu 5,1 proc. Będzie dostępne w ogólnopolskiej sprzedaży od października 2017 r. w rekomendowanej cenie 2,99 zł za butelkę o pojemności 500 ml. Na tym etapie wprowadzania na rynek Okocim Polskie Ale otrzyma wsparcie w postaci materiałów POS w punktach sprzedaży oraz działań w mediach społecznościowych.
Za działania w internecie odpowiada agencja Upside, zakup mediów leży po stronie PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg z nową wersją piwa Okocim - Polskie Ale