„Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji
Ósmy sezon „Ojca Mateusza” ogląda niemal tyle samo widzów, co nadawaną rok wcześniej szóstą serię produkcji. TVP1 w paśmie nadawania serialu zdecydowanie wygrywa z konkurencją. Zajmujący drugie miejsce w rynku TVN gromadzi o połowę widzów mniej.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pokazane w czwartki cztery pierwsze odcinki ósmej edycji „Ojca Mateusza” obejrzało średnio 5,05 mln widzów przy udziale wynoszącym 33 proc. w grupie 4+ i 26,06 proc. w komercyjnej 16-49. Nadawane rok wcześniej pierwsze odcinki szóstego sezonu produkcji miały 5,07 mln oglądających (ich udział wynosił odpowiednio 33,18 proc. i 25,09 proc.)
>>> „Komisarz Alex” stracił milion widzów
W czasie nadawania serialu Jedynka jest zdecydowanym liderem rynku. Na drugim miejscu z udziałem na poziomie 16,48 proc. znajduje się kanał TVN, nadający wtedy seriale „Na Wspólnej” i „W11 - Wydział Śledczy”. Dalej plasują się: Polsat (9,69 proc.; „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, „Hotel 52”) i TVP2 (8,18 proc.; „Barwy szczęścia”, „Kabaretowy Klub Dwójki”). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 – Ojciec Mateusz | 5 050 533 | 33,00% | 26,06% |
TVN | 2 521 805 | 16,48% | 15,58% |
Polsat | 1 483 021 | 9,69% | 11,65% |
TVP2 | 1 251 692 | 8,18% | 8,50% |
Serial „Ojciec Mateusz” można oglądać w czwartki o 20.25 w TVP1.
“Ojciec Mateusz” / fot. Marzena Stokłosa/TVP
Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji