SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” ma o 310 tys. widzów mniej, ale TVP1 pokonuje konkurencję

15. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,5 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 13. serii, widownia produkcji spadła o 310 tys. oglądających. Jednak serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 15. serii „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, począwszy od 3 marca br. Trzy pierwsze oglądało średnio 4,50 mln widzów. Przełożyło się to na 28,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 4,63 mln oglądających.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-03-2016

20:30:00

4 441 537

27,80%

10-03-2016

20:30:15

4 416 685

27,17%

17-03-2016

20:29:14

4 632 547

29,62%

Średnio:

4 498 989

28,20%


W porównaniu do analogicznego okresem ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” spadła o 310 tys. osób. Wówczas trzy pierwsze odcinki 13. edycji produkcji średnio przyciągały przed ekrany 4,81 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 29,59 proc. oraz 18,49 proc. udziału (zobacz te dane).

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, nadający wówczas „Nasz nowy dom” oraz „Przyjaciółki”, co przekłada się na 12,78 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN (końcówka „Na Wspólnej” i „Singielka”; 10,25 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 5,63 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

 

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Ojciec Mateusz 15

4 498 989

28,20%

17,46%

Polsat

2 039 379

12,78%

16,79%

TVN

1 634 884

10,25%

12,92%

TVP2

897 620

5,63%

7,42%

W lutym br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 12,17 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” ma o 310 tys. widzów mniej, ale TVP1 pokonuje konkurencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl