822 tys. widzów „Zawsze warto”, Polsat przegrywa z konkurencją
Drugi sezon „Zawsze warto” gromadzi średnio 822 tys. widzów, o 65 tys. mniej niż pierwszy sezon emitowany jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
Obyczajowy serial „Zawsze warto 2” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 21.10, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 822 tys. widzów, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 4 marca - śledziło go 878 tys. osób.
Względem pierwszego sezonu emitowanego jesienią ub.r. serial stracił 65 tys. widzów. Po trzech pierwszych trzech „Zawsze warto” śledziło wówczas 887 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 6,45 proc., 8,43 proc. oraz 7,80 proc.
Polsat w czasie emisji serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. hitowe seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje jej 16,50 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Milionerzy” i „Ameryka Express”; 9,22 proc.), a czwarte - TVP1 (różne audycje; 6,31 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest stacją trzeciego wyboru.
„Zawsze warto” produkuje Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.
Telewizja Polsat jeszcze przed premierą pierwszego sezonu „Zawsze warto” podjęła decyzję o kontynuacji projektu. Nadawca był wówczas zadowolony z jakości wyprodukowanych już odcinków serialu.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 822 tys. widzów „Zawsze warto”, Polsat przegrywa z konkurencją