„O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku
Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,40 mln osób, o 290 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 10” mogli oglądać w piątki o godz. 20.45, w okresie od 1 marca do 31 maja br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,40 mln widzów, co przełożyło się na 9,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 12 kwietnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,62 mln widzów.
Dla porównania, ósmy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,69 mln osób, co przełożyło się na 11,73 proc. udziału w 4+, 8,44 proc. w 16-49 i 9,97 proc. w 16-59. Wówczas w głównej roli w produkcji występowała jeszcze Joanna Kulig - aktorka po dziewiątym sezonie podjęła decyzję o rezygnacji z tej roli.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 16,97 proc. udziału. Trzeci był jest TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,58 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”; 7,90 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Dwójka była czwarta, a w grupie 16-59 lat stacja zajęła trzecią lokatę.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 10” wyniosły 8,25 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 7,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku