SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„MasterChef” nadal gromadzi 2 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Średnia oglądalność początku szóstej edycji „MasterChefa” wyniosła 2 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program zyskał 80 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.

Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvnAnna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

Szósta seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 10 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program po trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi średnio 2 mln widzów, co przekłada się na 12,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 14,98 proc. w grupie 16-59.

Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,93 mln, a trzeci - już 2,10 mln.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 80 tys. widzów, choć minimalnie wzrosły jego udziały w rynku w grupach 16-49 i 16-59. Piątą serię „MasterChefa” po trzech odcinkach śledziło 2,08 mln osób, co przełożyło się na 13,09 proc. udziału w grupie 4+, 15,76 proc. w grupie 16-49 i 14,77 proc. w grupie 16-59.

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 6” jest trzeci w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas prognozę pogody, „Dziewczyny ze Lwowa” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co daje jej 15,89 proc. udziału. Wiceliderem jest Polsat (gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”; 13,35 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (filmy fabularne i „The Voice of Poland”; 5,22 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już jednak liderem rynku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „MasterChef” nadal gromadzi 2 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aa
Programy o gotowaniu powoli się kończą, jest przesyt. Mam nadzieję, że TVN to zauważy. Jedynie Kuchenne Rewolucje niezniszczalne.
odpowiedź
User
widz
Programy o gotowaniu kończą się...bo jak TVN zrobił Masterchefa to zaraz Polsat małpuje i robi identyczne...pamiętacie jak TVN zrobił Big Brothera to Polsat Bar i tak jest do dziś.Jak TVN program śpiewający - to Polsat też...a dziś TVN Azja Expres to Polsat Wyspę przetrwania i zrobili KLAPĘ..oglądalność bardzo mała.. I DOBRZE.

odpowiedź
User
widz
Programy o gotowaniu kończą się...bo jak TVN zrobił Masterchefa to zaraz Polsat małpuje i robi identyczne...pamiętacie jak TVN zrobił Big Brothera to Polsat Bar i tak jest do dziś.Jak TVN program śpiewający - to Polsat też...a dziś TVN Azja Expres to Polsat Wyspę przetrwania i zrobili KLAPĘ..oglądalność bardzo mała.. I DOBRZE.

odpowiedź