Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV, 4Fun Gold najbardziej do góry
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło 4Fun Gold, a najwięcej straciła stacja MTV Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2020 roku wyniósł 0,41 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 37,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez havas Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,27 proc., po spadku o 31,41 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik kanału względem kwietnia 2019 roku zmalał o 17,60 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Gold, której średni udział poszedł do góry o 104,35 proc. do 0,047 proc. Kanał w zestawieniu był jedenasty (po awansie z trzynastej pozycji).
Z kolei najbardziej - o 58,18 proc. - spadł wynik MTV Polska (do 0,023 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 9. na 14. lokatę.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 47,09 proc., wyniósł 0,52 proc.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,49 proc. (w dół o 33,42 proc.). Podium uzupełnia kanał Kino Polska Muzyka, który awansował z miejsca dziewiątego (0,21 proc. udziału; + 136,36 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 166,67 proc. do 0,008 proc., w tej grupie też miał kanał TO!TV. Również i w tym ujęciu najwięcej straciła stacja MTV Polska - było to 75,83 proc. do 0,029 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV, 4Fun Gold najbardziej do góry