SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Big Music Quiz” ogląda 1,6 mln widzów w TVP2. Od kwietnia program przeniesiony do TVP1

Prowadzony przez Sławomira Zapałę nowy program „Big Music Quiz” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,60 mln widzów. Produkcja daje TVP2 czwarte miejsce w rynku w 4+ i trzecie w grupie komercyjnej 16-49. Od kwietnia teleturniej będzie pokazywany w TVP1.

Nowe muzyczne show „Big Music Quiz” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 11 marca br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 9,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył pierwszy odcinek nowej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,03 mln oglądających. Drugi odcinek obejrzało 1,37 mln osób, a trzeci - 1,41 mln.

TVP2 w paśmie nadawania nowego show zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, który emitując wtedy gł. „Blondynkę” i „Wojenne dziewczyny”, osiąga 14,73 proc. udziału. Drugi jest Polsat („W rytmie serca”; 12,63 proc.), a trzecia - TVN („MasterChef Junior”; 10,20 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Dwójka jest trzecia, a w grupie 16-59 - czwarta.

Jak już informowaliśmy od 6 kwietnia show będzie pokazywany w TVP1 w piątki o godz. 21:30. Natomiast w niedziele w TVP2 po godz. 20 będą emitowane filmy.

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych.

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Big Music Quiz” ogląda 1,6 mln widzów w TVP2. Od kwietnia program przeniesiony do TVP1

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bardzo "skutecznie" stąd wyrzucony
Kanały TVP nie muszą zajmować pierwszego miejsca w wynikach oglądalności. Wiadomo, że największą popularnością widzów cieszą się proste, przaśne programy niewymagające jakiegokolwiek wysiłku intelektualnego (takie mamy czasy i takie mamy społeczeństwo) i takie programy są chętnie nadawane przez Polsat i TVN (bo masowa widownia oznacza duże zyski z reklam), ale TVP ma do spełnienia misję i należy chwalić TVP, kiedy oferuje coś choć trochę ambitniejszego niż Polsatowskie i Tefałenowskie gnioty. Telewizja publiczna dostaje abonament (niestety od niewielkiej części społeczeństwa, bo obowiązek płacenia jest tylko na papierze i w praktyce ściągalność jest do kitu, ale jakiś tam ten abonament jest), więc może sobie pozwolić na trochę niższą oglądalność, trochę mniejsze zyski z reklam i w ogóle.

PS. To napisałem ja. Sami wiecie, kto.
Żyję, żeby trwać i trwam, żeby żyć!
I jeszcze turlam się ze śmiechu pod stołem!
0 0
odpowiedź
User
Abbie
Byl jakis transfer ukladacza ramowki z TV Puls do TVP? Choć masa zmian godzin, dni i stacji emisji przebija to co znamy z Pulsu. Totalna amatorka.
0 0
odpowiedź
User
Abbie
A samego programu nie moge niestety ocenic, bo Slawomir mnie odrzuca...
0 0
odpowiedź