SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milion widzów „Big Music Quiz 2”. TVP1 stacją trzeciego wyboru

Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu „Big Music Quiz” w TVP1 oglądało średnio 971 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,74 mln zł.

fot. Endemol Shine Polskafot. Endemol Shine Polska

Drugi sezon muzycznego show „Big Music Quiz” na antenie TVP1 oglądać można było w piątki około godz. 21.30, w okresie od 14 września do 14 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu wyniosła 971 tys. osób, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył finałowy odcinek nowego sezonu produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

Dla porównania, średnia widownia trzech pierwszych odcinków pierwszej edycji cyklu, pokazywanego wiosną br. w TVP2 w niedziele o godz. 20.05, wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,34 proc., 9,23 proc. oraz 8,94 proc. udziału. Telewizja Polska w marcu br. w trybie nagłym zdecydowała się przenieść muzyczne show do TVP1. Odcinki „Big Music Quiz” pokazywane na tej antenie w okresie od 6 kwietnia do 25 maja br. (w piątki o 21.35) miały gorsze wyniki - śledziło je 1,09 mln osób (odpowiednio 8,60 proc., 8,58 proc. oraz 8,44 proc. udziału).

Oznacza to, że „Big Music Quiz” stracił 120 tys. oglądających (zestawiając ze sobą dane odcinków z pierwszego sezonu pokazanych w TVP1).

TVP1 w paśmie nadawania nowego show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był TVN, który emitując wtedy filmy fabularne, osiągał 10,33 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. „Lepiej późno niż wcale” i „The story of my life”; 7,71 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Rodzinka.pl”; 7,24 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była czwarta.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Big Music Quiz 2” wyniosły 5,74 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: Milion widzów „Big Music Quiz 2”. TVP1 stacją trzeciego wyboru

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sisi
Jak to ? Przecież to program według osobistego pomysłu Prezesa i oczywiście niezwykłej medialnej intuicji Prezesowej...
odpowiedź
User
grzegorz45j
Nuda i nuda cały czas lalalalalalala nie oglądam już tam
odpowiedź
User
rynienka
Kurski powinien nadawać premiery poza sezonem, tzn. w lecie i zwłaszcza w zimie. "The Wall" puszczany zaraz przed "Big Music Quiz" świetnie sobie wtedy radzi, bo inne stacje oferują wówczas powtórki powtórek
odpowiedź