Ofensywa reklamowa Banku Ochrony Środowiska
Bank Ochrony Środowiska rozpoczęła ogólnopolskie działaniareklamowe. Równocześnie zostały zrealizowane dwie kampanie -wizerunkowa i produktowa.
Działania wizerunkowe są prowadzone głównie za pośrednictwemtelewizji a produktowe - w prasie oraz na materiałach BTL.
Kampania wizerunkowa rozpoczęła się 6 marca a jej zakończenieprzewidywane jest na 23 marca. Dwa spoty reklamowe, trzydziesto ipiętnastosekundowy, zostaną wyemitowane w stacjach TVP 1, TVP 2,TVP 3, TVN, TVN 24, TVN 7, TV 4, Polsat 2 oraz na kanałachnależących do grupy At Media. Plakaty, które stanowią uzupełnieniedziałań w telewizji, zostaną zamieszczone w oddziałach BankuOchrony Środowiska.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród jejobecnych i przyszłych klientów. Nawiązując do symboliki koloruzielonego, kampania buduje wizerunek Banku Ochrony Środowiska jakogodnego zaufania, pewnego partnera finansowego. Nowy claim marki azarazem hasło kampanii - "Naturalny wybór" - bezpośrednio nawiązujedo działalności banku na rzecz środowiska naturalnego.
Równolegle do kampanii wizerunkowej rozpoczęły się działaniareklamowe Pożyczki Praktycznej - jednego z produktów w ofercieBanku Ochrony Środowiska. Kampania pod hasłem "Pożyczka praktyczniena wszystko" obejmuje głównie media: prasę codzienną, TV Guide'yoraz Telegazetę.
Layouty prasowe zostaną opublikowane w magazynach To i Owo, TeleTydzień, Tele Świat, Kurier TV oraz Imperium TV. Specjalny dodatek,zawierający informacje na temat Pożyczki Praktycznej, ukazał się 17marca, w poniedziałkowym wydaniu dziennika Super Express. Działaniaza pośrednictwem Telegazety będą prowadzone w stacjach TVP 1, TVP2, Polsat, oraz TV 4. Wsparciem kampanii są materiały BTL - plakatyi ulotki, umieszczone w punktach sprzedaży banku.
Za kreację, produkcję spotu telewizyjnego oraz zakup mediów dlakampanii odpowiada agencja Schulz.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Banku Ochrony Środowiska
http://pozyczka-prywatna.blogspot.com