Odważne, ambitne, wolne kobiety w reklamie #born2beTrue
Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (AZAGroup). Działania prowadzone są na rynku polskim i ukraińskim.
Bohaterkami 30-sekundowego spotu „Born2be True!" są młoda mama, „rebel girl”, longboarderka oraz tancerka. Wszystkie są niezależne, odważne i silne. - Jestem tu i teraz. Jestem prawdziwa - mówi lektorka w spocie.
Obok spotu, emitowanego w internecie, działania obejmują także reklamy w prasie modowej ("Avanti", "Joy", "Glamour", "Olivii") na nośnikach OOH (citylighty, reklamy wielkoformatowe). W centrum Warszawy przy ul. Marszałkowskiej, w ramach akcji niestandardowej powstanie mural. Na Ukrainie działania obejmują emisję spotu w telewizji i internecie.
Za produkcję filmu odpowiadała Flota Filmowa, wyreżyserował go Marcin Filipowicz. Spot będzie emitowany kanałach digitalowych w wersji 30’, 15’ oraz 6’ oraz – w zależności od rynku – po polsku lub ukraińsku.
Za działania w tym obszarze odpowiada dom mediowy Optimise. W prasie modowej reklamy kupił dom mediowy Mastermind.
Dołącz do dyskusji: Odważne, ambitne, wolne kobiety w reklamie #born2beTrue