Odświeżony "Twist" stawia na modę, urodę i shopping
Od lutowego wydania miesięcznik "Twist" (Wydawnictwo Bauer) będzie mieć nową szatę graficzną, zmienioną zawartość, zwiększoną objętość oraz szytą oprawę graficzną.
"Twist" poświęcać będzie teraz więcej miejsca modzie i urodzie w ujęciu shoppingowym i poradniczym. Pojawią się nowe rubryki, m.in.: "Street Fashion" (prezentacja mody z polskich ulic), "Moda Online" (trendy z sieci), "Gwiazdy, Trendy, Porady" (informacje z zakresu mody, urody i stylu życia na przykładach gwiazd). Rozbudowany zostanie także dział dotyczący relacji międzyludzkich, zaś objętość magazynu wzrośnie z 96 do 100 stron.
Bez zmian pozostaje cena "Twista", która w przypadku lutowego wydania wynosi 5,49 zł (pismo wraz z dodatkiem zależnie od numeru kosztuje albo 4,99 zł albo właśnie 5,49 zł). Do lutowego wydania miesięcznika, który ukaże się 12 stycznia br., dołączony zostanie zestaw kosmetyków składający się z tuszu do rzęs, błyszczyka i podwójnej kredki konturówki do oczu i ust. Nakład numeru wyniesie 160 tys. egz.
Wydanie będzie miało wsparcie promocyjne w radiu RMF Maxxx oraz w portalu Interia.pl
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Twista" w okresie od stycznia do października ub.r wyniosła 137 984 egz.
Dołącz do dyskusji: Odświeżony "Twist" stawia na modę, urodę i shopping