Odprawa lotniskowa przez telefon w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają dostępność odprawy lotniskowej przez telefon (tele check-in) dla wszystkich rejsów krajowych i zagranicznych.
Od 30 marca usługa będzie dostępna przy wylotach ze wszystkich portów krajowych.
Dotychczas odprawa przez telefon była dostępna dla wszystkich pasażerów, wylatujących z Warszawy.
„W związku z dużym uznaniem oraz zainteresowaniem naszych pasażerów, postanowiliśmy rozszerzyć usługę tele check-in na cały kraj” mówi Dorota Haller, Dyrektor Marketingu, Produktu i PR PLL LOT.
Wszyscy pasażerowie, podróżujący tylko z bagażem podręcznym mogą skorzystać z usługi polskiego przewoźnika. Jest ona dostępna dla osób posiadających bilet z potwierdzoną rezerwacją na przelot samolotami PLL LOT oraz ważne dokumenty podróży.
Telefonicznie można się odprawić najwcześniej o godzinie 16:00, w dniu poprzedzającym planowaną podróż, lecz nie później niż godzinę przed odlotem. Kartę pokładową należy odebrać na lotnisku za okazaniem dokumentu tożsamości, najpóźniej na 30 minut przed planowanym startem samolotu. Odprawa telefoniczna dostępna jest dla wszystkich rejsów w komunikacji krajowej oraz międzynarodowej i dotyczy odlotów ze wszystkich krajowych portów lotniczych.
Usługa tele check-in dostępna jest w Telefonicznym Centrum Rezerwacji i Sprzedaży pod numerem: 0 801 703 703 z telefonów stacjonarnych (opłata jak za 1 impuls rozmowy lokalnej) lub 22 9572 z telefonów komórkowych (opłata wg taryfy Twojego operatora).
Dołącz do dyskusji: