Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu
Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas.
Podwyżka obejmuje reklamy emitowane od poniedziałku do piątku w godzinach 6-20. W Radiu Zet spoty zdrożeją średnio o 5,6 proc. - najdroższa reklama będzie kosztować 29,5 tys. zł.
Podwyżka w Pakiecie Niezależnych wynosi 7,5 proc., a w ponadregionalnej sieci Antyradio – 9,1 proc.
Reklamodawcy Meloradia Łódź zapłacą 5,3 proc. więcej, a Meloradia Katowice – 11,9 proc. więcej.
Eurozet uzasadnia wprowadzane podwyżki cen reklam stabilną słuchalnością rozgłośni oraz rosnącym popytem na reklamę radiową.
Grupa RMF nie przewiduje w najbliższych miesiącach zmian cenników – nowe ceny wprowadziła z końcem grudnia 2019 roku. Ewentualna korekta może nastąpić od września br.
Podwyżek cen reklam nie będzie też na antenach Polskiego Radia – nowe ceny wprowadzono wiem na początku stycznia br.
W radiowej Jedynce reklamy zdrożały śtednio o 6,4 proc., a w Trójce – o 7,1 proc.
Średnio o 6,4 proc. wzrosły też od stycznia br. ceny reklam w pakiecie radiowym Agory.
Dołącz do dyskusji: Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu