Nowy serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego od 180heartbeats + Jung v. Matt
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała konkurs na projekt nowej strony internetowej Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA). Serwis w nowej odsłonie zostanie udostępniony w maju br.
Zlecenie obejmuje opracowanie koncepcji stylistycznej, graficznej i funkcjonalnej nowego serwisu oraz przygotowanie, w wersji responsywnej i przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, architektury informacji i projektów graficznych. Strona Narodowego Instytutu Audiowizualnego w nowej odsłonie ma być interaktywną platformą prezentującą wszystkie działania instytucji, udostępniającą także użytkownikom materiały z bogatego archiwum audiowizualnego (m.in. nagrania muzyczne, filmy, sztuki teatralne, przedstawienia, audycje radiowe i telewizyjne) i tekstowego (artykuły z wydawanego przez NInA magazynu kulturalnego dwutygodnik.com).
W konkursie brały jeszcze udział dwie agencje (ich nazw nie podano).
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt zapowiada, że przygotowywany przez nią serwis będzie mieć bogatą kolorystykę, ciekawą typografię oraz rozwiązania nawigacyjne współgrające z nowoczesną, multimedialną tożsamością Narodowego Instytutu Audiowizualnego. Witryna będzie pozwalała korzystać z bogatego archiwum instytucji, a także śledzić informacje o wszystkich prowadzonych przez nią projektach i najciekawszych wydarzeniach kulturalnych odbywających się w jej siedzibie.
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego od 180heartbeats + Jung v. Matt