Nowy przewodnik PR na Śląsku
Na Śląsku startuje właśnie projekt edukacyjny skierowany do przedsiębiorców - "PR, czyli co?". Za organizacje trzyczęściowego przewodnika wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie odpowiada katowicka agencja Prime PR, Regionalna Izba Gospodarcza oraz redakcja Polski - Dziennika Zachodniego.
Pierwsza część wydawnictwa trafi do rąk przedsiębiorców w
poniedziałek 23 marca 2009 roku. Przewodnik będzie dystrybuowany
wśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnych
comiesięcznych spotkań członkowskich. Poszczególne pytania i
odpowiedzi zostaną opublikowane również na łamach dodatku gazety
Polska Dziennik Zachodni - "Śląska Marka".
Przewodnik został przygotowany w formie pytań i odpowiedzi. Śląscy
przedsiębiorcy dowiedzą się z niego między innymi o tym co zrobić,
gdy do firmy zadzwoni dziennikarz, co to jest wizerunek firmy, a
nawet czy PR jest tani.
Dołącz do dyskusji: Nowy przewodnik PR na Śląsku