Nowy Mitsubishi Outlander reklamowany jako „jeszcze doskonalszy” (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy”, przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Digital Sunset, Bluerank, Makata oraz Movie Storm.
Koncepcja kreatywna kampanii jest oparta na podkreśleniu modyfikacji stylistycznych i konstrukcyjnych, które wprowadzono w nowej wersji Mitsubishi Outlandera. Reklamy prezentują nowy design, wyższy komfort i wyciszone wnętrze samochodu oraz informują, że jest on dostępny od 95 990 i objęty 5-letnią gwarancją.
Grupą docelową działań reklamowych są zarówno klienci poszukujący praktycznych i bezpiecznych rozwiązań dla całej rodziny, jak i ci, którym najbardziej zależy na wysokiej jakości, komforcie i dynamice jazdy.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Przed startem działań reklamowych w mediach zorganizowano premierę prasową, prezentacje dla właścicieli stacji dealerskich i klientów flotowych, pokazy premierowe w salonach oraz dni otwarte. Dotychczasowi i nowi klienci otrzymali także informacje o nowym modelu wraz z zaproszeniem na jazdę próbną. Marka Mitsubishi Motors była sponsorem Warszawskiego Festiwalu Filmowego a pełniące rolę Oficjalnego Samochodu WFF Mitsubishi Outlander można było oglądać przez 10 festiwalowych dni w centrum Warszawy przed wejściem do Kinoteki mieszczącej się w Pałacu Kultury i Nauki. Pierwszą jazdę nowym Outlanderem mogli także odbyć uczestnicy cyklu rodzinnych wypraw terenowych Auto Świat 4x4 Family Adventure 2015. Większości działań przedpremierowych towarzyszyły produkcje materiałów wideo, wykorzystywanych przez dziennikarzy i publikowanych na profilach Mitsubishi Motors Polska na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Standardowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Schulz Brand Friendly (kreacja kampanii), Starcom (planowanie i zakup mediów), Imagine i Digital Sunset (materiały do internetu), Bluerank (reklamy Adwords), Makata (eventy) oraz Movie Storm (materiały wideo).
Dołącz do dyskusji: Nowy Mitsubishi Outlander reklamowany jako „jeszcze doskonalszy” (wideo)