Nowy Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ContactPoint
Od 15 maja 2003 Adam Kotrych obejmuje stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta w outsourcingowym call center ContactPoint.
Absolwent Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania, kierunek: marketing i zarządzanie.
W ContactPoint (dawniej Business Point Customer Interaction Center) pracuje od 1998 roku. Jego ścieżka kariery przebiegała od stanowiska Konsultanta Telefonicznego, poprzez Call Center Supervisor, Specjalistę w Dziale Planowania i Raportów do stanowiska Account Managera.
Pełniąc przez ponad dwa lata obowiązki Account Managera zarządzał projektami dla kluczowych Klientów firmy, między innymi: PTC Era, Energis Polska, Medicover, Reader's Digest Przegląd, TC Dębica.
Na Stanowisku Dyrektora Działu Obsługi Klienta będzie zarządzał pracą działu, planując rozwój współpracy z dotychczasowymi Klientami firmy poprzez diagnozowanie i zaspokajanie ich potrzeb.
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ContactPoint