„Nowe oblicze koloru” reklamuje Śnieżkę Satynową (wideo)
Od 17 maja trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży farby do wnętrz Śnieżka Satynowa (FFiL Śnieżka SA). Akcję przygotowały agencja Eskadra i dom mediowy Initiative Warszawa.
Reklamy farby Śnieżka Satynowa podkreślają jej główną zaletę: pięciokrotnie wyższą odporność na szorowanie na mokro w porównaniu z farbami lateksowymi. Bohaterami spotu telewizyjnego jest trzyosobowa rodzina, która dzięki zmianie barw w mieszkaniu zyskuje dużą dawkę energii. Cała kampania przebiega pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru”.
Akcja - zaplanowana do końca wakacji - obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), radio, prasę (pisma wnętrzarskie i lifestylowe) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Nowe oblicze koloru” reklamuje Śnieżkę Satynową (wideo)