SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo Reserved i Reserved Kids

Firma LPP wprowadziła zmiany w znakach graficznych marek Reserved i Reserved Kids. Odświeżone logotypy mają podkreślać modowy i nowoczesny charakter tych brandów.

W znakach graficznych marki Reserved i subbrandu Reserved Kids litery subtelnie wystylizowano, podkreślając ich szlachetny charakter, oraz wprowadzono między nimi niewielki odstęp, co dodało im swobody i świeżości. Odświeżone logotypy mają wyrażać modowy i nowoczesny charakter tych brandów.

reserved

- Lifting logotypów to wynik dbałości o wizerunek i pozycję Reserved i Reserved Kids na rynku oraz sposób na dostosowanie się do nowych oczekiwań naszych odbiorców - uzasadnia Marek Małyszko, brand manager Reserved.

reservedkids

Zmienione logotypy Reserved i Reserved Kids przygotowała warszawska agencja BNA.

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Reserved i Reserved Kids

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adi
Stary logotyp był o wiele, wiele lepszy. I moim zdaniem wyglądał bardziej nowocześnie i "zachodnio".
0 0
odpowiedź