Nowa ogólnopolska kampania MTV Polska
Kanał VH1 oraz wiosenne produkcje MTV Polska ("MTV Cribs") i Vivy Polska ("Hot or Not") w kampanii promocyjnej MTV Networks.
Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa VH1 pod hasłem "Chciałbym już dorosnąć do VH1". Obejmie ona takie nośniki, jak billboardy wielkoformatowe, reklamę na przystankach autobusowych i w wagonach metra oraz wybrane tytuły prasowe, stacje radiowe, internet i platformy cyfrowe. Kampanię przygotował zespół MTV Networks Polska we współpracy z agencją LOWE.
Program "MTV Cribs", jedna z głównych produkcji wiosennej ramówki MTV Polska, w którym kamery MTV odwiedzają domy gwiazd, zostanie wsparty dwuetapową kampanią. Wezmą w niej udział Mariusz Pudzianowski oraz Sidney Polak. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie zasięgiem wybrane media. Kampania "MTV Cribs" została przygotowana we współpracy z DougFaberFamily.
Również największa wiosenna produkcja stacji Viva Polska, program "Hot or Not", który wyłoni dwójkę nowych prezenterów stacji, zostanie wsparty kampanią reklamową. Obejmie takie działania, jak plakaty w szkołach, reklama na przystankach autobusowych, promocja w klubach oraz wybrane media (prasa, internet). Kampania podkreśla lokalny charakter Vivy.
Jeszcze przez sześć tygodni w największych miastach polski potrwa zewnętrzna kampania Comedy Central "Comedy Central największe jaja w telewizji". Wydano na nią milion złoty.
Dołącz do dyskusji: Nowa ogólnopolska kampania MTV Polska