SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta Ströer Out-of-Home Media

Podczas cyklu Ströer Tour 2009, który rozpoczął się 28 listopada i potrwa do połowy grudnia, firma Stroer zaprezentuje największym domom mediowym i klientom indywidualnym nową ofertę sprzedażową na nadchodzący rok.

Grupa Ströer zaprezentuje nowe na polskim rynku narzędzia wspierające proces planowania i optymalizacji kampanii outdoorowej oraz obsługi klienta - podano w komunikacie.

Na początku przyszłego roku grupa Ströer zakończy wprowadzanie oprogramowania informatycznego SAP, które obejmie wszystkie obszary biznesowe firmy. Najnowsza wersja Optymalizatora Kampanii Outdoorowych (OKO 2.0) umożliwi łączenie różnych typów nośników w ramach jednego media planu. Natomiast Billboard Management System (BMS) pozwoli na całościowe zarządzanie i monitorowanie online procesu klejenia kampanii w czasie rzeczywistym - począwszy od dostarczenia plakatów do magazynu, aż po dokumentację zdjęciową.

W celu zapewnienia obsługi klienta na jeszcze wyższym poziomie "nowej jakości", Ströer przeorganizował dział obsługi klienta. Powstały trzy zespoły, z czego każdy składa się z team sales managera, key account managera, account managera (odpowiadającego za poszczególnych klientów), new business managera, plannera oraz asystenta administracyjnego.

Nowa oferta sprzedażowa grupy Ströer będzie obowiązywała od stycznia 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Ströer Out-of-Home Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl