Nowa odsłona marki Reporter w internecie
Wraz z pojawieniem się nowej kolekcji marki odzieżowej Reporter (jesień - zima 2007) agencja OS3 multimedia przygotowała relaunch serwisu internetowego reporter.com.pl.
Hasło przewodnie nowej odsłony Reportera w internecie brzmi "Intensity". W nawiązaniu do niego powstał serwis oparty o bardzo dynamiczne sekwencje wideo uzupełnione dźwiękami, muzyką, która potęguje wrażenia z wirtualnego lotu ulicami miasta. Gwałtowne zwroty lotu kamery, niespodziewane zwolnienia, zmiany wysokości, zbliżenia i nagłe oddalenia mają na celu wywarcie wrażenia miejskiego pędu, dynamiki.
Strona została podzielona na cztery główne części rozgraniczone zdjęciami, jakie można zobaczyć w najnowszej kampanii outdoorowej marki Reporter. Zdjęcia te to także "drzwi" do najważniejszej części strony, czyli kolekcji.
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona marki Reporter w internecie