Nowa odsłona marki Reporter w internecie
Wraz z pojawieniem się nowej kolekcji marki odzieżowej Reporter(jesień - zima 2007) agencja OS3 multimedia przygotowała relaunchserwisu internetowego reporter.com.pl.
Hasło przewodnie nowej odsłony Reportera w internecie brzmi"Intensity". W nawiązaniu do niego powstał serwis oparty o bardzodynamiczne sekwencje wideo uzupełnione dźwiękami, muzyką, którapotęguje wrażenia z wirtualnego lotu ulicami miasta. Gwałtownezwroty lotu kamery, niespodziewane zwolnienia, zmiany wysokości,zbliżenia i nagłe oddalenia mają na celu wywarcie wrażeniamiejskiego pędu, dynamiki.
Strona została podzielona na cztery główne części rozgraniczonezdjęciami, jakie można zobaczyć w najnowszej kampanii outdoorowejmarki Reporter. Zdjęcia te to także "drzwi" do najważniejszejczęści strony, czyli kolekcji.
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona marki Reporter w internecie