SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest”

„Nowa Kia XCeed. Już jest” to tytuł nowej kampanii reklamowej modelu Kia XCeed. Akcję przygotowały Interactive Partners, Havas Media, WebTalk.

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nowa Kia XCeed. Już jest.” będzie obejmować emisję spotów w telewizji oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz prowadzone będą działania SEM. Akcja potrwa do końca listopada.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiada agencja WebTalk.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl