Nowa kampania reklamowa Forsal.pl
W poniedziałek 22 września startuje kampania promująca portal Forsal.pl (Infor Biznes). Akcja, która potrwa trzy tygodnie, kierowana jest do użytkowników serwisu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/forsal-logo655.png)
Celem kampanii jest zaprezentowanie najmocniejszych stron portalu, m.in. wiedzy na temat ekonomii, gospodarki i finansów. Akcja ma za zadanie zachęcić do korzystania z zasobów serwisu na urządzeniach mobilnych.
Akcja promocyjna obejmuje prasę („Dziennik Gazeta Prawna”), internet (forsal.pl, gazetaprawna.pl, dziennik.pl i prawnik.pl) oraz media społecznościowe i partnerskie. Kreację kampanii przygotowało Studio Graficzne Infor Biznes.
Przypomnijmy, że na początku września wydawca zlikwidował wersję mobilną Forsal.pl, ponieważ serwis został udostępniony w technologii Responsive Web Design. Dostosowuje ona treści do wielkości wyświetlaczy smartfonów i tabletów (więcej na ten temat).
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwisy Grupy Infor w czerwcu br. miały 3,72 mln użytkowników (zobacz dane serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Forsal.pl