„Nowa jakość w drobiarstwie” - rusza kampania za 4 mln euro
Agencja Rynku Rolnego i Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczynają kampanię promującą mięso drobiowe. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Partner of Promotion i Tailor&Baker oraz dom mediowy Maxus.
Celem kampanii „Nowa jakość w drobiarstwie” jest obalenie nieprawdziwych stereotypów na temat mięsa drobiowego i hodowli drobiu, a w efekcie - przekonanie konsumentów, że mogą zaufać produktom drobiarskim. Akcja będzie informować o wprowadzanym właśnie Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.
Kampania jest zaplanowana na trzy lata i będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak i Niemczech. Obejmie działania w mediach (telewizja, prasa, internet i kina), idea placement oraz materiały informacyjne, a także seminaria dla hodowców i producentów, udział w targach branżowych w Niemczech oraz study tours do polskich zakładów dla niemieckich importerów i dziennikarzy.
W ramach akcji producenci drobiu będą zachęcani do dbania o kwestie kontroli jakości oraz wdrożenia Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP w ich zakładach. Firmy, które zdecydują się na ten krok, zyskają prawa do oznakowania swoich produktów znakiem „Sprawdzony drób”.
Kampanię organizują Agencja Rynku Rolnego i Krajowa Rada Drobiarstwa -Izba Gospodarcza. Budżet akcji to niecałe 4 mln euro, z czego połowa to środki z Unii Europejskiej. Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Partner of Promotion i Tailor&Baker, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Nowa jakość w drobiarstwie” - rusza kampania za 4 mln euro