Nowa bezpłatna gazeta w stolicy
Polskie Wydawnictwo Marketingowe w poniedziałek 1 lutego br. wprowadzi na rynek nowe bezpłatne pismo społeczno-kulturalne „Miesięcznik Warszawski”.
Tytuł skierowany będzie do wszystkich aktywnych mieszkańców Warszawy poszukujących pogłębionej informacji, której brakuje w codziennych gazetach oraz portalach internetowych. Wszystkie poruszane w „Miesięczniku Warszawskim” tematy dotyczyć mają spraw stolicy, ale często podane będą w nieco szerszym kontekście lub opisywać będą zjawiska dotyczące nie tylko Warszawiaków. W pierwszym numerze znajdą m.in. wywiady z Michałem Żebrowskim, prof. Stanisławem Gomułką, tekst o konkurencji operatorów kablowych w stolicy czy zapowiedzi wydarzeń kulturalnych.
„Miesięcznik Warszawski” liczyć ma 34 strony wydrukowanych na kredowym papierze. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie 100 tys. egz. Gazeta dystrybuowana będzie na stacjach metra, w urzędach, instytucjach, ma także trafiać do różnych firm. Redaktor naczelną tytułu jest Izabela Niedbalska.
Polskie Wydawnictwo Marketingowe jest obecnie wydawcą dwóch luksusowych katalogów: „Almanach Hotele, Restauracje, Turystyka” oraz „Almanach Zdrowie, Uroda, Rekreacja”. Spółka planuje w tym roku wprowadzić na rynek kolejne tytuły prasowe.
Dołącz do dyskusji: Nowa bezpłatna gazeta w stolicy