SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa bezpłatna gazeta w stolicy

Polskie Wydawnictwo Marketingowe w poniedziałek 1 lutego br. wprowadzi na rynek nowe bezpłatne pismo społeczno-kulturalne „Miesięcznik Warszawski”.

Tytuł skierowany będzie do wszystkich aktywnych mieszkańców Warszawy poszukujących pogłębionej informacji, której brakuje w codziennych gazetach oraz portalach internetowych. Wszystkie poruszane w „Miesięczniku Warszawskim” tematy dotyczyć mają spraw stolicy, ale często podane będą w nieco szerszym kontekście lub opisywać będą zjawiska dotyczące nie tylko Warszawiaków. W pierwszym numerze znajdą m.in. wywiady z Michałem Żebrowskim, prof. Stanisławem Gomułką, tekst o konkurencji operatorów kablowych w stolicy czy zapowiedzi wydarzeń kulturalnych.

„Miesięcznik Warszawski” liczyć ma 34 strony wydrukowanych na kredowym papierze. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie 100 tys. egz. Gazeta dystrybuowana będzie na stacjach metra, w urzędach, instytucjach, ma także trafiać do różnych firm. Redaktor naczelną tytułu jest Izabela Niedbalska.

Polskie Wydawnictwo Marketingowe jest obecnie wydawcą dwóch luksusowych katalogów: „Almanach Hotele, Restauracje, Turystyka” oraz „Almanach Zdrowie, Uroda, Rekreacja”. Spółka planuje w tym roku wprowadzić na rynek kolejne tytuły prasowe.

Dołącz do dyskusji: Nowa bezpłatna gazeta w stolicy

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomasi
pała za tytuł
odpowiedź
User
eesti
i layout
odpowiedź
User
Flinta
Do kogo ta gazeta jest skierowana? Do jakiego typu czytelnika? Czy jest przemyślana? Jeśli to tylko reklamówka to po kilku numerach zniknie z rynku. Chyba nie trzeba tłumaczyc, że musi to być jakaś gazeta, że musi tam pisać kilku profesjonalnych dziennikarzy, tematy musza być przekrojowe i autrskie, a nie zaczerpnięte z internetu. Tylko naprawde mocna merytorycznie gazeta ma szanse się utrzymać. Nacisk na merytoryczność i teksty - reklamy oczywiscie muszą być. Ale bez dobrych tekstów pisanych przez mocną redakcję nie ma szans na stworzenie dobrej gazety. Widzę jednak, ze kilka fajnych zapowiedzi tu jest. Oby to utrzymać, rozbudowywać i wzmacniać.
odpowiedź