SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Now Playing” w jesiennej kampanii Converse

Ruszyła kampania reklamowa butów Converse z zamszowej i skórzanej linii. Akcję przygotowała dystrybuująca je firma AmerSport Group wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

Kampania zamszowej i skórzanej linii obuwia Converse przebiega pod hasłami „Now Playing in Suede” i „Now Playing in Leather”, które wskazują na silne związki marki z muzyką.

Akcja - zaplanowana do listopada - obejmuje internet (serwisy muzyczne, rozrywkowe i skierowane do studentów) oraz outdoor (citylighty i siatki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście).

 

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Dołącz do dyskusji: „Now Playing” w jesiennej kampanii Converse

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wrocławiak
Żenujące są te reklamy naszpikowane anglojęzycznymi hasłami... jakbyśmy nie mieli swojego języka. Marketing na poziomie wiecznego kompleksu - tylko to co po angielsku jest dobre a prawdziwie nośne hasło musi być COOL.. żal.pl
odpowiedź