'Nordea Inwestor. 2 x większy kapitał na starcie'
Pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa nowej ofertyinwestycyjnej Nordea Bank Polska.
Reklamowana oferta banku Nordea umożliwia, po zainwestowaniuminimum 80 tys. złotych w fundusze skupione w Nordea Inwestor,uzyskanie kredytu Nordea Polisa o tej samej wartości,przeznaczonego na podwojenie inwestycji.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się w ostatnim tygodniu lipca.Spoty przekonujące do inwestowania w banku Nordea pojawiają się wTVN 24 oraz kanałach Discovery i Animal Planet.
Kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działaniareklamowe banku. Koncentruje się na prostym przekazie iwykorzystuje znaną z niedawnych kampanii banku postać ToniegoHyyryläinena.
Wzmocnieniem kampanii telewizyjnej są reklamy w witrynachoddziałów Nordea w całym kraju, wyselekcjonowane billboardy wpobliżu placówek oraz siatki winylowe na oddziałach.
Kampanię przygotował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: 'Nordea Inwestor. 2 x większy kapitał na starcie'