1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”
Pokazany we wtorek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało średnio 1,68 mln widzów. Z kolei debiut „Naszej Klasy” w telewizyjnej Czwórce zainteresował 424 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
We wtorek, 3 września br. o godz. 20.10 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego reality-show „Ninja Warrior Polska”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,68 mln osób. Przełożyło się to na 11,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 4,69 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,04 mln, a w 16-59 - 2,92 mln).
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Gospodarzem polskiej edycji programu została Aleksandra Szwed. Z kolei do roli komentatorów zmagań uczestników zostali zaangażowani: Jerzy Mielewski i Łukasz „Juras” Jurkowski.
Tego samego dnia o 21.35 i 22.05 telewizyjna Czwórka wyemitowała pierwsze dwa odcinki nowego programu „Nasza Klasa”, których średnia widownia w 4+ wyniosła 424 tys. widzów (RCH - 966 tys.). Przełożyło się to na 3,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,25 proc. w grupie 16-49 oraz 3,02 proc. w grupie 16-59.
„Nasza Klasa” to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”. Formuła programu oparta jest na spotkaniach dzieci z gwiazdami polskiej piosenki, aktorami, sportowcami, tancerzami, dziennikarzami, artystami kabaretowymi i osobowościami świata kultury, podczas których goście odpowiadają na pytania dzieci i wykonują przygotowane przez nie zadania specjalne.
Dołącz do dyskusji: 1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”