Nietypowy początek kampanii 'Paprocki & Brzozowski forReserved'
Reserved nietypowo zaczęło promocję kolekcji "Paprocki &Brzozowski for Reserved". Zanim ruszy komercyjna kampania, wserwisach społecznościowych pojawiły się filmy - zwiastuny nowejkolekcji. Część z nich to reportaże pokazujące, jak powstawałprojekt, i jak wyglądają pierwsze wyprodukowane modele ubrań.
Filmy promocyjne znalazły się m.in. na Youtube.com, Wrzuta.ploraz Googlevideo. Odnaleźć je możemy wpisując w wyszukiwarce frazę"Paprocki & Brzozowski for Reserved". Na tych krótkichmateriałach wideo można zobaczyć m.in.: pierwsze stroje z kolekcji,wywiady oraz zespół podczas pracy nad kolekcją.
Działania internetowe zostały przygotowane przez Agencję PLEJ,która współpracuje z LPP już od kilku lat przy promocjachCropptown, a w tym roku zaczęła także realizować działaniapromujące markę Reserved.
Regularna kampania promocyjna, przygotowana przezZjednoczenie.com, od wielu lat współpracujące z Reserved, zaczniesię w tym tygodniu. W pierwszym etapie akcji wysłanych zostanieponad milion maili, w tym 350 tysięcy do bazy Reserved orazpozostałe do klientów wp.pl oraz interia.pl.
Po akcji internetowej zaczną się działania w prasie, w telewizjii w internecie. Na 24-go stycznia zaplanowany jest pierwszyoficjalny pokaz kolekcji Paprocki & Brzozowski for Reserved.Drugi etap akcji, który rozpocznie się w marcu obejmie komercyjnąkampanię w prasie, działania product placement oraz PR, internet(Gadu-Gadu, Interia.pl, Wp.pl), akcje w centrach handlowych ikomercyjne działania oraz producent placement w telewizji (m.in. w:TVN, TVP, Polsat, TV4 oraz Canal +, MTV i Viva.
Przy zakupie prasy Reserved współpracuje z MałgorzatąKralkowską, a zakup czasu w telewizji zapewnia dom mediowyUniversal McCann oraz agencja RE:PUBLIC, która przygotowuje także(wraz z firmą PLEJ) pokaz kolekcji "Paprocki & Brzozowski forReserved".
Kolekcję Paprocki & Brzozowski for Reserved zareklamujepolska modelka - odkrycie francuskiego Vogue. Ma na imię Kornelia.Pochodzi z Polski. Po raz pierwszy stanęła przez obiektywem kilkamiesięcy temu, w sesji zdjęciowej dla francuskiego Dedicate.
Kolekcja Paprocki & Brzozowski for Reserved trafi dowszystkich europejskich krajów, w których Reserved posiada swojesalony. Będzie sprzedawana w wybranych sklepach, które znajdują sięw najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. W Polsce będą to22 salony spośród ponad 100, jakie w tej chwili ma w swoimportfolio Reserved.
Dołącz do dyskusji: Nietypowy początek kampanii 'Paprocki & Brzozowski forReserved'