Niestandardowa współpraca Natalii Nykiel z mBankiem
mBank w ramach promocji programu programu polecania kont znajomym przygotował interaktywny teledysk piosenkarki Natalii Nykiel. Za akcję odpowiadają agencje Grey Group Poland i Banana Split, a za zakup mediów Mindshare.
W ramach programu polecenia kont znajomym młodzi klienci mogą zyskać 110 zł za otwarcie własnego konta i kolejne 100 zł za każde skuteczne polecenie.
mBank promuje tę ofertę teledyskiem piosenkarki Natalii Nykiel. Klip oddaje zasady promocji – staje się tym bardziej ciekawy, im więcej osób siedzi przed monitorem w czasie jego odtwarzania. Teledysk w czterech wersjach wykorzystuje tzw. technikę motion control, czyli powtarzalnych ruchów kamery, pozwalających na stworzenie czterech światów klipu i płynne przejścia między każdym z nich. Dodatkowo wykorzystano technologię, która liczy, ile osób w danym momencie siedzi przed monitorem. Im jest ich więcej, tym bardziej plan, scenografia, kostiumy, choreografia i pozostałe elementy znajdujące się w kadrze są rozbudowane i różnorodne.
Przez pierwszych sześć tygodni aktywację będzie można śledzić tylko na stronie banku. Po tym czasie później, jako jeden klip łączący wszystkie cztery światy, trafi na kanał YouTube artystki.
Akcja oparta na teledysku Natalii Nykiel promowana jest w internecie. Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, a media zaplanował dom mediowy Mindshare. Klip w reżyserii Łukasza Zabłockiego wyprodukowała firma Banana Split.
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa współpraca Natalii Nykiel z mBankiem