SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nickelodeon na czele kanałów dziecięcych. Szczegółowe dane dla grupy 4-12

W kwietniu 2016 roku pozycję lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych zajął Nickelodeon. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni udział liderującego w rankingu kanału Nickelodeon w kwietniu 2016 roku wyniósł 0,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W porównaniu do kwietnia 2015 roku wynik ten zmniejszył się o 6,02 proc.

Drugą pozycję zajęło TVP ABC, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,32 proc. do 0,77 proc. Stacja ta nadaje w naziemnej telewizji cyfrowej.

Podium uzupełnia Disney Junior, którego wynik w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 5,45 proc. i uplasował się na poziomie 0,52 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 46,88 proc., pochwalić się mogła stacja Nick Jr, której udział poszedł do góry do 0,47 proc. (kanał ten awansował z miejsca 7. na 5.).

Z kolei największy spadek odnotował Nickelodeon HD, który w zestawieniu spadł z lokaty 9. na 12. - przedostatnią. W badanym okresie wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 29,17 proc. do 0,17 proc. udziału.

Poz.

Stacja

Wszyscy 4+

Dynamika

kwiecień 2015

kwiecień 2016

SHR %

SHR %

%

1

Nickelodeon

0,83%

0,78%

-6,02%

2

TVP ABC

0,76%

0,77%

1,32%

3

Disney Junior

0,55%

0,52%

-5,45%

4

Cartoon Network

0,54%

0,49%

-9,26%

5

Nick Jr

0,32%

0,47%

46,88%

6

MiniMini+

0,37%

0,40%

8,11%

7

Disney Channel

0,37%

0,27%

-27,03%

8

Disney XD

0,21%

0,26%

23,81%

9

Boomerang

0,28%

0,22%

-21,43%

10

BBC Cbeebies

0,18%

0,20%

11,11%

11

Polsat JimJam

0,13%

0,18%

38,46%

12

Nickelodeon HD

0,24%

0,17%

-29,17%

13

teleTOON+

0,11%

0,08%

-27,27%

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce wśród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w kwietniu 2015 roku należało do TVN, który awansował z miejsca drugiego. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem kwietnia 2015 roku zwiększył się o 9,90 proc. i wyniósł 10,88 proc.

Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak poszedł do góry o 2,85 proc. i wyniósł 10,84 proc. Oczko niżej znalazł się Nickelodeon - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział wzrósł o 5,63 proc. do 7,13 proc.

Czwarte miejsce zajął kanał Puls 2, zyskujący 2,62 proc. do 5,49 proc. To naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci.

Pierwszą piątkę uzupełnia stacja TVP ABC. Kanał ten zanotował stratę udziału o 2,27 proc. do 5,17 proc.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (4,69 proc. udziału; do góry o 134,50 proc.), Cartoon Network (4,47 proc. udziału; w dół o 6,09 proc.) i Disney Junior (3,58 proc.; - 6,53 proc.).

Warto dodać, że w top 25 znalazły się wszystkie kanały dziecięce dostępne na rynku.

Poz.

Stacja

Wszyscy 4-12

Dynamika

kwiecień 2015

kwiecień 2016

SHR %

SHR %

%

1

TVN

9,90%

10,88%

9,90%

2

Polsat

10,54%

10,84%

2,85%

3

Nickelodeon

6,75%

7,13%

5,63%

4

Puls 2

5,35%

5,49%

2,62%

5

TVP ABC

5,29%

5,17%

-2,27%

6

Nick Jr

2,00%

4,69%

134,50%

7

Cartoon Network

4,76%

4,47%

-6,09%

8

Disney Junior

3,83%

3,58%

-6,53%

9

TV4

3,91%

3,43%

-12,28%

10

TVP2

3,71%

3,42%

-7,82%

11

MiniMini+

2,83%

2,97%

4,95%

12

TVP1

4,57%

2,93%

-35,89%

13

Disney XD

1,58%

2,48%

56,96%

14

TV Puls

4,02%

2,18%

-45,77%

15

TVN7

1,65%

1,92%

16,36%

16

Boomerang

2,55%

1,82%

-28,63%

17

BBC Cbeebies

1,06%

1,80%

69,81%

18

Disney Channel

2,69%

1,74%

-35,32%

19

Nickelodeon HD

1,79%

1,49%

-16,76%

20

TV6

1,09%

1,24%

13,76%

21

TTV

0,83%

1,10%

32,53%

22

Polo TV

0,91%

1,07%

17,58%

23

Polsat JimJam

0,77%

0,88%

14,29%

24

Polsat 2

0,87%

0,85%

-2,30%

25

teleTOON+

0,92%

0,65%

-29,35%

26

ATM Rozrywka

0,37%

0,54%

45,95%

27

Eska TV

0,61%

0,52%

-14,75%

28

TVP Rozrywka

0,37%

0,49%

32,43%

29

TVP Seriale

0,49%

0,48%

-2,04%

30

Polsat Film

0,33%

0,43%

30,30%

31

TVN Style

0,46%

0,42%

-8,70%

32

TVP INFO

0,49%

0,40%

-18,37%

33

TVN24

0,49%

0,39%

-20,41%

34

Stopklatka

0,42%

0,39%

-7,14%

35

Polsat Play

0,51%

0,38%

-25,49%

36

Fokus TV

0,31%

0,36%

16,13%

37

Discovery

0,30%

0,34%

13,33%

38

TVN Turbo

0,49%

0,30%

-38,78%

39

Polsat Sport News

0,29%

0,30%

3,45%

40

Polsat News

0,33%

0,26%

-21,21%

Dołącz do dyskusji: Nickelodeon na czele kanałów dziecięcych. Szczegółowe dane dla grupy 4-12

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marta Sz
Dobra zmiana w nc+, gdzie MiniMini+ z pierwszego miejsca zleciało na 6 :
0 0
odpowiedź
User
Maciej
Skoro dzieci najczęściej oglądają TVN, to ja się zaczynam martwić o siebie. Za kilka lat te dzieci będą rządzić Państwem, w którym ja będę żył!
0 0
odpowiedź
User
Paweł
Takie dostałem myśli. Jaka część tych dzieci z TVN-u i Polsatu patrzy na te paradokumenty?
0 0
odpowiedź