„Newsweek” zarobił najwięcej z reklam
W lipcu br. „Newsweek Polska” i „Wprost” cennikowo zarobiły z reklam zdecydowanie więcej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe całego segmentu magazynów zmieniły się w skali roku minimalnie.
Polskie magazyny w lipcu br. osiągnęły cennikowe przychody reklamowe (bez autopromocji) w wysokości 164,7 mln zł, czyli o 0,4 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderem rynku był w minionym miesiącu „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska), który cennikowo zarobił z reklam 41,8 proc. więcej niż w lipcu ub.r. Tym samym tygodnik kontynuuje tendencję wzrostową z I półrocza br. – wtedy „na papierze” zarobił z reklam 29 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).
W przypadku „Wprost” (AWR „Wprost”) wzrost cennikowych wpływów reklamowych wyniósł w lipcu br. 23,3 proc. w skali roku, a w przypadku „Claudii” (G+J Polska) – 6,4 proc. Natomiast „Tele Tydzień” zarobił „na papierze” z reklam 0,6 proc. mniej niż przed rokiem, przez co spadł z pierwszego na trzecie miejsce w zestawieniu.
Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji) | ||
VII.2010 | VII.2009 | |
Newsweek Polska | 6 835 916 zł | 4 820 909 zł |
Wprost | 5 894 125 zł | 4 778 950 zł |
Tele Tydzień | 5 719 991 zł | 5 752 330 zł |
Claudia | 5 244 531 zł | 4 931 065 zł |
Polityka | 4 888 500 zł | bd |
monitorowane tytuły razem | 164 091 975 zł | 164 709 369 zł |
Dołącz do dyskusji: „Newsweek” zarobił najwięcej z reklam